Informační a marketingová řešení, která Vám usnadní život

CRM systém (modulární CRM informační systém)

CRM systém je informační systém (databázová aplikace) pro podporu řízení vztahů se zákazníky (z anglického "customer relationship management"). V dnešní době se CRM systémy stále více uplatňují i ve středních a malých firmách. Jedním z důvodů je, že dokáží zjednodušit a velice zefektivnit práci s informacemi v obchodním vztahu firmy se zákazníky. Náklady na informační systémy nejsou díky rychlému rozvoji informačních technologií již tak vysoké, jako tomu bývalo v minulých letech.

Co vám přinese CRM systém v praxi?

Pokud přemýšlíte o implementaci CRM systému, jistě vás napadla otázka, zda má CRM pro vaši firmu smysl. Bezesporu smysl má, dokáže ušetřit i několik minut na jednotlivých úkonech, v měsíčních součtech pak desítky, v týmech lidí až stovky hodiny ušetřeného pracovního času. Pro představu si ukážeme na malém příkladu jeden z mnoha přínosů CRM systému v praxi.

Velké množství firemních informací je stále uchováváno například v e-mailovém klientovi, souborech z programů Excel, Word, PDF dokumentech, případně v adresářích, které jsou vytvořeny na lokálním disku počítače, či v lepším případě lokálním firemním serveru. Z tohoto běžného firemního modelu vznikají problémy při zobrazení souvisejících informací, například při potřebě dohledaní e-mailové komunikace s klientem s vazbou na jeho objednávky, faktury, dokumenty, poznámky. Pokud pracujeme v týmu lidí, čas pro shromáždění těchto informací velice narůstá.

Již při jediné ušetřené minutě u každé vyřizované objednávky a při celkovém počtu tří set objednávek měsíčně, vám ušetříme pět hodin čistého času.

CRM systém poskytuje všechny potřebné informace i s vazbou na související informační objekty, díky kterým již nemusíte složitě dohledávat informace v e-mailech, excelových tabulkách či jiných dokumentech - máte vše "při ruce" v jedné aplikaci, CRM systému.

CRM systém integrovaný v Dabsys Manageru obsahuje:

  • databázi klientů a kontaktních osob
  • obchodní nabídky a objednávky s možností online fakturace
  • obchodní komunikace (e-mailová a SMS komunikace)
  • vztahy mezi informacemi v CRM systému (informačním systému)
  • statistické výstupy pro analýzy, vyhodnocení a plánování

Ilustrační náhledy CRM systému 

Dabsys CRM systém - Hlavní stránka CRM (ilustrační obrázek)Dabsys CRM systém - Seznam klientů (ilustrační obrázek)Dabsys CRM systém - Karta klienta - (ilustrační obrázek)Dabsys CRM systém - Karta objednávky klienta - (ilustrační obrázek)

Komunikační kanály CRM systému

Komunikace je ve vztahu k zákazníkovi na prvním místě. CRM systém obsahuje v základu dva komunikační kanály. Prvním z nich je dnes již běžná e-mailová komunikace, druhým pak integrovaná SMS brána pro zasílání SMS zpráv z CRM systému (SMS komunikace s klienty).

Rozšířené vazby CRM systému s informačním systémem

Modularita informačního systému Dabsys Manager, který obsahuje popisovaný CRM systém, umožňuje jeho rozšíření o mnoho dalších standardně dodávaných modulů a objektů od elektronických faktur, rezervačních systémů, dotazníkových aplikací, až po rozsáhlé klientské zóny s napojením na publikační systém Dabsys CMS, internetový obchod a mnohé další. Díky novému dynamickéhu jádru dokáže Dabsys Manager také velice flexibilně reagovat i na individuální zákaznické potřeby při budoucím vývoji CRM systému.

Pro více informací o Dabsys Manageru s CRM systémem kontaktujte naše pracovníky.

Doporučené stránky

Dabs a.s.
Boskovice, nám. Dr. Snětiny 2275/2
Pobočka Brno